Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 28, 2010

Torsdag.....

Har packat packat och åter packat...

Jag hade ALDRIG hunnit med att tömma så här mkt om jag inte haft Suz med mig...
Största tacket i VÄRLDEN till henne! Det är tomt i nästan alla skåp och garderober.

Var hos barnmorskan och fick reda på att jag har för högt blodtryck... Undertrycket dvs. så det var väl inte så bra. Blir att försöka vila när all denna stress e över.

Till råga på det så har jag inte kunnat sova alls nu natten till Fredag. Det känns rätt så värdelöst.
Mår lite små pissigt, men det får vara så. Måste ner och slänga in lite gardiner i tvätten så fort det är "lagligt". Dvs så fort kl har hunnit bli 7 (eller iaf närma sig 7).

Frågan är hur fan man ska palla med hela dagen.... PUST!

nåja, det återstår att se. Flyttgubbarna kommer vid 8 iaf. Hoppas jag är vid liv då!

Hoppas att ni har kunnat sova gott idag...

Nu åter till stöket. Och invänta mammsen.

kram på er.

Inga kommentarer: