Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 26, 2010

Händelser

Känns som att det händer saker hela tiden!
I söndags ploppade Louise och Adams lilla skrutt ut! Han är sååå fin det lilla livet! <3
Jag var med Adam och lilla S och hälsade på dom på BB i måndags. Hur mysig som helst!
Nu längtar jag tills min och Mr T:s lilla skrutt tittar ut!
Igår tog jag mig en tur till Vås och hämtade hem dom. :)

Forts. söndag: Det blev en bio på kvällen. Prince of Persia. Jag tyckte att den var HELT oki. Gjorde mig inget att jag la ut 120:- på en biobiljett. Det var helt klart värt det! På vägen hem blev det ett McD stopp o trycka i sig en "Lilla Menyn", som alltid när man åker dit. ^^

Annars då? Jag har packat lite, varit uppe hos pappa lite, packat lite mer. Åkt till Vås flera ggr som sagt. :) 3ggr på 3dgr, det är inte dåligt. Nu får det bli lite vila från åkandet några dagar! Nästa resa blir förhooppningsvis nästa vecka. Till IKEA och köpa sängstomme.

Iförrgår kväll när jag kom hem från föräldragruppen fick jag nog min första riktiga förvärk. Det la sig lite med alvedon och sova, men vaknade under natten och fick lov att ta alvedon. Sedan när jag vaknade igår morse hade det ff inte lagt sig helt. Jag trodde att jag skulle få åka hela vägen till Vås med drygaste "Mensvärken" EVER. Det satt verkligen i nedre delen av ryggen (precis som vid just mensvärk) och lite nere vid magen. Varenda gupp kändes som Mount Everest! gissa om det var ngn som krypkörde över alla guppen här i stan innan vi kom ut på Riksvägen! ;P
Men jag hade tur! Det la sig strax innan vi var framme i vås. Sedan har det inte kommit tillbaka! SKÖNT. ^^

Får se det hela postitivt att livmorden förbereder sig för det som komma skall!
Det nya mantrat jag har, Som jag även ÄRLIGT snott från en tjej på föräldra gruppen, "Det blir bara värre". Jag får hoppas att det funkar när man ska in på förlossningen sen. :)

Nu på fredag blir det flytt tajm. Min mor och morbror har fixat så att Ama kommer och flyttar hela min lägenhet! Ska bli såååå skönt! Visst, det kostar lite pengar. Men då kan jag ta hjälp av mina vänner med att fixa lite upp packande med mig istället, resor till tippen med skräp, kanske kan få lite hjälp att få upp saker på väggarna med. Vore Skööööönt!

Nu ska jag iaf diska lite. Så det bara är att packa ner hela köket sen. Har inte JÄTTE mkt att packa. Men det räcker och blir över om jag säger så. :)

Ha en bra dag allihopa. :)

Inga kommentarer: