Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 22, 2010

Fredag och Lördag

Gårdagen bestod av lunch på Charlies med Söta Marie. Jag åt supergod Pangasius (hur det nu stavas) filé med stekt potatis och remouladsås. MUMS ^^
Fick prata lite skit och umgås. Det var på tiden.

Åkte hem o trökade några timmar. Fan va trist det är när man inte har ngt att göra. Så det slutade med att jag rensade lite skit i skåpen. Eller ja, sådant som JAG inte vill ha kvar från min första lya typ. Så det ska min syster få.
Packade även ner lite glas och sådant som förhoppningsvis ska på Loppis! Har massor på vinden också som skulle behöva göras av med.

Åkte sedan förbi mormor med lite saker som är hennes och Leffes. skönt att vara av med det. Några saker mindre att packa! :P
Där fick jag lite sockerkaka som hon har gjort. Hon gör Sveriges godaste sockerkakor. MUMS! Helt seriöst! ^^

Tog sedan en tur upp till pappa, där jag övertalade dom att dom var hungriga. Jag köpte kyckling schnitzel och currysås medans pappa fixade i ordning fritösen.
Så middagen blev alltså kyckling schnitzel, pommes och currysås.... MUMS va gott d var!

När jag väl kom hem blev det sängen nästan direkt. 22.30 så låg jag ner. Före 23 var det släckt. Skönt som fan. Men nackdelen är att jag vaknade 4imorse klarvaken. ;P Tvingade mig själv att ligga kvar iaf så jag somnade om. Dock blev det en orolig sömn då jag vaknat till och från hela morgonen.
Nu blir det iaf lite frulle. Sedan kanske iväg o äta mjukglass innan jag ska ut till Lasse i Vad vid 17. :)

Hoppas ni får en fin dag! Här är vädret superhärligt! Adjöss på er! :)

Inga kommentarer: