Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 02, 2010

Bra och dålig

Så har min helg sett ut i stort.

Varit både pepp o depp!

Fick besök i helgen av Björn, Katja deras lilla Tuva och Tuvas Farbror Andreas.
Det var jätte kul att träffa dom! Det var ASLÄNGE sedan sist!

Lill tjejen tyckte att det var jätte spännande med min kissar. Dom däremot gömde sig direkt. ;) Dom är inte överförtjusta i barn. Får se hur det går när min lille Fis ploppar ut. Tror nog att det är en vanesak för deras del.

Det som är lite skrämmande är att jag inte riktigt minns vilken dag dom var hit. Men jag GISSAR på fredag. ^^ Jag blir skapligt dagvill av att gå hemma hela dagarna!

Nåja, i övrigt har helgen varit lugn. Jag har varit uppe hos pappa rätt så mkt då 2 av mina småsyskon har varit nere i Fagersta och hälsat på. Alltid trevligt att träffa dom, ÄVEN om Marcus har blivit en kaxig och dryg 16 åring (snart 16 iaf)! Fast hans dryghet gick över så fort jag var på väg hem och INNAN dom skulle åka hem, då blir han kramsjuk och ska säga att han älskar en och allt sånt där. ^^ Den där tuffheten är bara en dryg attityd som förhoppningsvis kommer att försvinna om några år! Vi får stå ut tills dess! ^^

Drog med mig pappa på en tur ut till Storebror och Nissen med familj idag. Var mysigt att träffa dom små, David och Stefani. Dom hade även skaffat en liiiiten vovve. Kommer inte ihåg vad det var för ras. Men den är i storlek med chihuahua:or, dom ligger tydligen snäppet över som "minsta hundarna". Hur söt som helst! Dom har inte dom där utstående ögonen som Chihuahua:orna har som tur är. Jag ska försöka fixa en bild ngn dag så ni får se det lilla underverket! Den var såå lugn och mysig. Den låg i mitt knä under hela tiden vi var där. Jag som trodde att alla dom där små hundarna var bjäbbisar! TJI fick jag! Inte ett skall på hela tiden, förutom när jag busade med den!

Näe, Nu ska jag ta mig in i duschen o njuta av värmen! Jag har varit duktig och tvättat massa idag! Bäddat rent i sängen med mitt nya Påslakanset från IKEA. Jag har då köpt det som är till ett dubbeltäcke. Hur mysigt som helst!


Nåja! Nu överger jag er för den här gången! ha det så bra alla! :)

Inga kommentarer: