Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 16, 2010

Helgen

Haft en riktigt trevlig helg!
Fredagen bestod av en fika med Louise och Salma samt en liten tur runt marknaden här i byn. Det var våryra såklart. Men den blir tyvärr mer patetisk från år till år. Snart tycker jag att dom kan lägga ner den helt och hållet.

Mot middagen så tog jag mig upp till mormor. Hon hade Jenny och "lill-snörpa" (Ida)
där. Morbror Leifi var ju där under helgen med, men just DÅ var han på jobbet. :)
Jag fick äta jätte god mat med dom. Den där mormodern jag har vet minsann hur man lagar mat fortfarande! ÅÅ

Mot kvällen blev det lite kortande ute i Vad hos Ida och Äjmil. Den långa versionen av Gin Rummy. Riktigt kul faktiskt! Det var LÄNGE sedan vi spelade den.

Igår - Lördag - så fick jag besök av mammsen och Johnny. Dom var här och hämtade hyllorna som dom har köpt av mig. Det var riktigt trevligt även om vi inte hann ses speciellt länge. Jenny, Leif och lill-snörpa följde med dom upp till mig så att Johnny fick lite bärhjälp!
Efter det hann med att ta en promenad upp Till Mem och Zin där vi svullade i pizza. MUMS
Snälla Johnny betalade. :)

Och sist men inte minst tog vi oss hem till mormor och språkade lite! En helt perfekt lördag! Till råga på allt så var vädret underbart!


Idag då? Jag har inte gjort mkt alls faktiskt. Vaknade, satte mig vid datorn, tråkade lite. Strax före 13 så drog jag upp till Louise och blev kvar där flera timmar! Vi fikade, dom bjöd på lunch och vi språkades en MASSA! Jätte mysigt.

När jag åkte därifrån blev det en tur till affären där jag köpte lite kex, godis och Loka. MUMS IGEN! ^^ Man kan alltså säga att min kväll blev rätt oki trots vissa störningsmoment runt 19 tiden!

Nu ska jag återgå till min loka och titta klart på filmen på 3:an. trots att ajg sett den flera ggr förut. ^^

Imorgon bitti blir det fika på vallonen btw! NAJS!

Ciao!

Inga kommentarer: