Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 20, 2010

På vift!

Det har jag varit nästan hela veckan!
I tisdags tog jag mig en tur över till Avesta. Det var väl tänkt som en kortis till Linda. Men som alltid slutar det med att jag sitter där i flera timmar!

Alltid lika mysigt! Lille Isak börjar bli så stor o duktig! Sötaste lill killen. ^^

Igår (onsdag) Hade jag besök av MR på förmiddagen. Han hjälpte mig att plocka ner alla saker som var på dom höga hyllorna i mina köksskåp. Jag inte vill klättra på stegar.

När han dragit sig hem så fick jag för mig att jag skulle ta en roadtrip till Vås och handla mer kartonger. Jag slog dessutom 2 flugor i en smäll! Jag ringde Lone för att se så hon var hemma. Åkte förbi där och grattade henne på födelsedagen med Wienerbröd och choklad Digestive. MUMS! Hennes mor dök också förbi. Det var jätte msyigt att sitta ute i solen, prata och fika!
Hennes lilla Sol-stråle är ett sådant charm troll och fruktansvärt självgående för att bara vara 1år. :)

Vi begav oss sedan in mot Vås. En tur på Bauhaus där jag köpte Bubbelplast och Wellpapp, samt en tur till IKEA för inköp av fler småkartonger.

2 korv med bröd senare så var det bara att bege sig hemåt. :)

Väl hemma blev det TV kväll! Biggest Loser, Arga snickarn och Greys! Till det blev det skräp mat från US.Pizza. MUMS!


Idag då? En frukost på stan med Louise. MYS! Sedan gick jag hem o däckade i sängen i 2 timmar till (efter intag av MASSA vatten). När jag vaknade var jag mer död än levande. xD Åkte ner på Coop för att handla nå käk. Där stöter jag på brorsan med familj. Dom skulle tydligen på Kina o käka, så jag följer SJÄLVKLART med dom. ^^

Efter det blev det inköp av lite smågodis och gasa hem igen. Nu har jag nyss packat klart mitt finporslin. Nu är det redo för att fraktas till källaren uppe på Jägargränd. :)

Bebisen växer så det knakar förresten... Den gör sig påmind till och från mest hela tiden. JÄTTE mysigt. Har dock rätt så mkt sammandragningar. Det är väl lite drygt till och från. Man orkar inte ta sig för så mkt då!

Nu blir det iaf varma mackor! Natti på er! PÖSS

Inga kommentarer: