Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 09, 2010

oki... det var ett tag sedan...

Men har ingen riktig motivation till att skriva om struntsaker varje dag. ;P

I veckan har det blivit mkt vallonen! Fikat, pratat och haft det mysigt!

Tyvärr så har det inte blivit ngt direkt packande... Måste ta itu med det snart igen. Det måste ju göras det med... :(
Funderar på om jag ska sätta igång med Garderoben i hallen. Packa ner högtalare och annat viktigt som hör till bilstereon. Skönt att få lite ordning på det.
Eftersom det inte skall packas upp igen så får jag vara noga med att skriva "källaren" på kartongen så att dom inte släpar upp dom till lägenheten!

Igår var jag i vås, köpte en mjuklift till vagnen på babyproffsen. Fick även med mig en babybox därifrån.
Var ut till IKEA och köpte ett spjälskydd. Sedan åkte jag in till stan. Köpte en ny BH på Change. Efter det var jag så trött o slut i ryggen så jag var tvungen att sätta mig o käka lite Lasagne på Chantals. MUMS.
Tyvärr så kom jag ju på att jag glömt köpa Presentkort till Hanna på IKEA, så det var bara att gasa ut dit igen.

Efter stadsbesöket blev det en tur ut till Hammarby där vi firade Hanna. JÄTTE god tårta och trevligt sällskap!

Åkte hem runt 15 tiden. När jag väl kom till Fagersta drog jag ut till Sörbo och drack thé med hela släktet där ute. Blev även bjuden på mat, JÄÄÄTTE gott. Barbro e Guld som kockerska!

Hade lite sammandragningar och någon förvärk efter den långa dagen, så när jag väl kom hem blev det soffa en liten stund. sedan blev det sängen TIDIGT!

Nu ska jag snart äta lite frukost. Varm baguette med kalkon, ost och gurka. MUMS.
Sedan lunch hos mormor om några timmar. göttigt ska d bli! ^^

Inga kommentarer: