Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 09, 2010

Mat med Mormor

Har varit hem till min mormor idag på lunch.
Fisk och mos. MKT gott! Sedan hem och vila en stund. Tillbaka till mormor och fikade lite.

Har varit ut till Emma och umgåtts på kvällen mkt trevligt! Massa gött och film. ^^


Är helt slut och degig i skallen. Gick och la mig, kom sedan på att jag hade dragit igång ugnen... Så det var bara i pallra sig ur sängen för o kolla om den ff var på.... Och mkt riktigt, den hade jag inte stängt av...

Måste fixa larm för allt jag gör nu känns det som. Hjärnan hänger inte riktigt med för stunden. Tydligen så kommer det vara så ett tag vad jag förstått det som. ;)

Nåja, tur att jag inte fick ro i kroppen när jag låg i sängen. Hade ju inte varit bra att somna med ugnen på hela natten.... Usch! näe, sånt får jag inte glömma nå mer!

Natti på er. Hoppas att ni får sova gott!

Inga kommentarer: