Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 12, 2010

Lugna dagar

Inte gjort mkt dom senaste dagarna. Mest slappat hemma faktiskt.
Försökt packa lite, men är inte så inspirerad just nu. :)

Sen MÅSTE jag ha någon som kommer hit och klättrar åt mig, så jag får ner porslin och sådant ur mina skåp. Jag litar inte alls på min balöans på en stege just nu.

Samma inne i min lille "ingångs garderob". Jag orkar inte hålla på att slita o släpa i allt som är därinne. Vagnen är otymplig som står där inne. Samt att jag har massa kartonger på hyllorna som jag inte pallar att få ner själv.

Söta Marie skulle väl komma förbi imorgon hoppas jag och hjälpa mig med köks porslinet. Vore trist om jag försökte själv och förstörde det. Det är ju relativt gammalt då det är arvegods.

Näe, nu är det minsann dags att få på sig lite kläder. Jag ska ner o käka med en jobbarkompis på Kina resturangen. Gott ska det bli!

Trevlig fortsatt eftermiddag! :)

Inga kommentarer: