Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 17, 2010

50 dagar till BF

Nu är det verkligen nedräkning....

50 dagar som sagt till Beräknad Födsel.

Ojojoj. ^^

Jag kan ff inte fatta det. Den Lille Fisen som tumlar om inne i magen på mig kommer verkligen att existera utanför magen med. Det känns så overkligt!

Jag kommer nog inte att fatta det förrän jag får upp den lille på bröstet...


Nu är det bestämt helt och hållet iaf att jag ska till Falun. Min lilla mor möter förhoppningsvis upp mig där. Det kommer tyvärr inte att finnas tid att åka upp till henne i förtid. Man vet ju inte när den lille har tänkt behaga titta ut!

Jag kan inte lämna katterna hur länge som helst!

Jag har börjat svullna rejält nu. Väldigt mkt vatten i kroppen. Sitter jag med benen i kors en liten stund så har jag 1cm insjunket där jag har vilat benen. ;)

Får hoppas att det inte blir för varmt i sommar. Det blir nog olidligt då. Jag får skaffa en barnpool att sitta i om det skulle bli tropisk hetta.
Åtminstone så jag kan svalka fötterna och benen! ^^

Nu ska jag väl försöka sova lite igen. Inte det lättaste måste jag medge.
Tankarna yr i skallen. Får inte riktigt grepp om dom! Vet att jag drömmer en massa om nätterna. Väldigt Mkt om lille bäbisen men jag kan inte sätta fingret på exakt VAD. En hel del amning ingår i drömmarna. Jag hoppas att den biten kommer gå bra.
I mina drömmar är det nämligen det mysigaste som finns!

men som sagt... försöka sova... :)

Inga kommentarer: