Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 10, 2010

Föräldragrupp ikväll.

Haft en slapp dag hitills. Hade ingen inspiration till att laga mat så det blev Kyckling i currysås och ris från Charlie´s. Mkt mumsigt! Som matsällskap hade jag Mr GitZ, fast han tog en gyrostallrik från La Stella. ^^

Vi tittade på kick Ass till maten, den var helt oki. Funkade bra som slötittnings film. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig. Kl 15 är det nämligen dags för föräldragrupp igen. Vill inte gå dit o känna mig så sunkig som jag är nu. hehe

Försöka få en timmes sömn med tror jag minsann.

Ha en trevlig dag alla!

Inga kommentarer: