Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 18, 2011

trött så trött

Ja, nu är jag trött på det här...

Igår kväll åt Anton lite mat, sedan fick han några droppar välling. Det gick asbra. Han har sovit hyffsat gott inatt. Vaknat några ggr bara.

Imorse tänkte jag att jag provar med lite välling igen.... Men det blev FELFELFELFEL! Han åt inte ens halva flaskan och det kom upp lika fort igen... SUCK.... Vilket innebar att jag var tvungen att bädda om min säng, IGEN!

Innan dess då passade han på att skita full sig så mkt att det rann upp över blöskanten, ut på sidorna och HELA BLÖJAN var FULL! Jippie! Försöka torka bort så mkt som möjligt innan blöjan åker av... Av med blöjan o försöka torka. Det är sörja ÖVERALLT. Till slut åker han in i duschen, stackars liten!

Nåja, nu har jag en renbäddad säng och en plutt som sover. Nu skulle jag behöva hinna duscha av mig. Mitt hår är nämligen fullt i välling...

MYS?


N E J !

2 kommentarer:

Bettan sa...

Usch usch vilken pärs!!

Erika sa...

Mmm. Verkligen. Är helt slutkörd o utmattad nu!