Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 11, 2011

Dead Like Me

En mkt bra serie.

Men skildrar ungefär hur jag mår just nu...

Bajs känns det som!

Psykiskt och fysiskt utmattad är nog bara förnamnet...
Känns som att jag skulle kunna sova i några veckor. Men det funkar inte riktigt så när man har liten Anton att ta hand om. Tur att han är en solstråle hela dagarna. Det gör allt lite lättare. :)

Ska däcka snart. Får se hur länge man får sova... Jag tippar på till kl 00-01 eller ngt.

2 kommentarer:

Linda&Isak sa...

Usch då gumman... Jobbigt när man inte får sova. Försök fixa hans rum så han kan sova där, kanske fungerar det bättre. Har du någon babyvakt, eller vaknar du ändå om han tjoar? KRAM!

Erika sa...

Ja det är asdrygt. Ja du vet ju hur det är :/

Måste ta itu med hans rum. Men lär försöka få barnvakt över en dag så det går lättare.

Nej jag har ingen babyvakt, men förhoppningsvis så vaknar jag. Jag sover rätt så lätt. Vaknar av det mesta. :) Annars köper jag en på clas ohlson eller ikea. :)

*KRAAMAS*