Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 15, 2011

Spykråka




Jag vaknade nyss av att jag drömde att det bubblade vatten.
Snacka om att jag blev chockad när jag inser att Anton ligger o spyr! Utan o säga ett ljud! Stackars liten! :( helt nerkräkt både han och sängen! Usch min lilla prins då. Jag hoppas att det beror på för mkt mat eller ngt olämpligt i maten! Så vi slipper magsjuka! Än så länge har han inte spytt igen! Glömde av o ge honom vatten dock... Får göra det om han vaknar igen. Just nu ligger han snällt o tittar på sina nattlampor o lyssnar på speldosan!

Hans kläder och gosedjur ligger i tvättmaskinen nu iaf...

Och där kom en till spya. Måste nog fixa vätskeersättning. Så han inte torkar ut om han skulle spy mer. Lilla kraken...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: