Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 16, 2011

Min lilla sjukling




Igår kväll drog han på sig 39,3 graders feber. Han var så matt o trött min lilla kille!
Idag har han haft feber ned. Varit jättetrött, gnällig och mammig. Men det är inte så konstigt. Han fick ju inte behålla ngt igår!

Nu ligger han och sover lite iaf. Jag ska försöka få lite tvättat. Det är väl 4-5 maskinen sedan igår natt... SUCK! men vad ska man göra. Bara bita i d sura äpplet o tvätta skiten! I princip bokstavligt talat! ;)

Ikväll är det tv-kväll på 5an! Från kl 19-23! får se om det sista orkas med. Återstår att se om jag orkar ngt överhuvudtaget! Nåja. Greys ska jag inte missa iaf.

Saknar min Ronny darling. Vill inte att han ska komma hit o bli smittad. Sedan finns ju risken att Anton smittas igen. :( vi får avvakta o se om jag insjuknar el inte. Jag tror det avgörs idag om jag kommer spy el inte!

Nu? TVÄTTA SA JAG JU! ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jägargränd,Fagersta,Sverige

Inga kommentarer: