Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 15, 2011

Halv 6


Han fick sova nästan 3h innan nästa hulkning kom. Det är bara slem han får upp nu. Snart kommer väl galla. Jag håller på med vätskeersättning, som han ska få så fort han vaknar igen. Eller ska man väcka dom små för att ge dom det? Hur brukar ni göra?

Men som sagt, han har somnat om igen. Det märks på honom hur utmattande det är! lilla prinsen!

Nåja nu blev napparna och flaskorna kokta mitt i natten också! då har vi bara en flaska kvar att koka! :) ska faktiskt koka hans plast tallrikar och skedar med. Så är vi på den säkra sidan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: