Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 14, 2011

Föräldragrupp och date med fina vännen!

Idag har det varit fullrulle!

Vi började dagen med att gå upp 7. Sedan ville inte han sova nå mer förrän kl 10! Jag däremot hade kunnat sova LÄNGE till imorse! Dyngtrött var jag!




Nåväl, jag fick lite bilder på Antons bravader imorse ;)
Kanske dags att införa barnlås?! xD jag kom på honom med det här. Han sken som en sol när han upptäckte mig! ;)

Sen blev det Föräldragrupp på BVC! Vi mötte upp Tessan och Kajsa i entrén, så vi slapp gå upp själva! :)
Det var Lite info om tandvård, inte mkt som sades som jag inte visste. Sedan blev det en kopp kaffe och lite småprat. Trevligt ^^

Efter gruppen bar det av till Fina L i Avesta. Umgicks med henne o hennes stora kille! Vi får inte glömma vovvsingen heller! :)




Anton var minsann glad och nöjd under vistelsen! Lite rädd för $ var han dock. Men det var bara när han skällde eller var för hetsig runt Anton :)
På den här bilden spanar han in stora killen som knatar runt! :)

Jag vill inte lägga ut ngn bild på L:s stora kille utan hennes medgivande. Så jag ska fråga henne om det e ok först. :) <3

Nu ska vi sova! Eller ja, JAG ska. Anton är redan däckad :)

Imorgon är det sista gången som han får Örondroppar! Ska bli så skönt att slippa tvinga honom att ligga ner så jag får i dropparna! Stackars liten!
Anledningen till att han får droppar är för att han tydligen hade lite vax djupare in i hörselgången. Det påverkade hans hörsel som så att han på höger öra inte reagerade på BOEL-testet. Vi får iaf hoppas att det var pga vaxet! Annars skulle öronläkaren behöva kolla upp det. :(

Nåja, det har iaf börjat släppa i örat på honom för det kommer ut massa gojs! :)

Nu är det Natti! SOV GOTT ALLA!

Kraaaaaamar

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: