Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 23, 2011

Skönt att vara ute!


Igår var skrutten hos sin farmor och farfar medans jag var på HLR kurs på jobbet!

Ett STORT TACK till dom för att dom ställde upp med så kort varsel.






En viss herre tror att han ska få boka in nya dagar hur han vill, som han ändå kommer skita i när dom väl kommer. Skulle inte tro det.... Lika bra att han flyttar så fort som möjligt så vi slipper det här tröket!
(fast han säger ju att han ska berätta när det börjar närma sig, och än har han inte sagt ngt, så det dröjer väl!)




Nu på morgonen har vi suttit inne i Antons rum o haft det mysigt! Han leker så fint med sin speldosa!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: