Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 19, 2011

kors i taket

Antons pappa ska tydligen ha Anton på tisdag.
10-17. Nu får vi se hur det blir med det då! Det blir 1:a gången sedan 29:e Januari. Man kan väl säga att det var på tiden. . . . .

Passar bra för mig iaf, då kan jag göra det jag har planerat till tisdagen i lugn och ro, samt att jag kanske får möjlighet att fixa klart lite i hans rum! ^^ Det är inte överdrivet mkt kvar att göra. Men det kommer bli lite tomt med tanke på att han nästan inte har nå möbler!

Nu så väntar jag på att Ronny älskling ska komma hit. Jag och Anton borde ta oss ut i friska luften en stund innan dess. Får se hur det blir, hans vagn är ju inte känd för att vara den bästa i sådant här väglag. ;(

Nåja, nu vaknade lillefisen!

KRAM på er!

Inga kommentarer: