Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 29, 2011

Titel överflödig

2 månader har det gått sedan Anton träffade sin pappa sist...

Behöver jag skriva mer? Tror inte det.

Det finns tydligen viktigare saker än Anton...

Ajaa. Nu blir det sängen! Har haft en jättebra dag med mina 2 älsklingar i Västerås!

Sötskrutten min i mormors säng uppe i Rättvik nu i helgen! :)
















Trött liten kille på väg hem från Rättvik igår (måndag).


Här i dagarna ska jag försöka göra en liten "Anton updatering"! Det händer ju saker hela tiden!

Näe, nu sängen som sagt! Imorgon blir det tacos med Ronny älsklingen!

Pöss på er!

Och en stooor kram till en av världens bästa tjejer som snart får träffa sitt lilla mirakel i magen!
Bara några veckor kvar nu innan vi får träffa den lille! (lilla?)
Skulle vilja ge dig tusen av dom nu när du har det så kämpigt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Linda&Isak sa...

ÄLSKAR DIG!

Erika sa...

Kraam gumman!
Älskar dig!

Maria sa...

Åh vad fin han är lilla A. Tur att han har en sådan bra mamma :) Kram!

Erika sa...

Maria: tack gumman! *stooora kramen* Mår ni bra alla 3? =)