Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 02, 2011

SÅ irriterad!

Antons far skulle ha sin son idag. För 1:a gången på ÖVER en MÅNAD!!!

Tror ni han dyker upp? NEJ!
Tror ni han hör av sig? NEJ!

Och han kallar MIG en självisk BITCH om inte JAG kan anpassa mig efter HONOM!
Det finns en anledning till att det är på mina villkor nuförtiden. Det är för att han sabbar det varje gång det är på HANS villkor!
Jag var snäll och ändrade på lite tider för idag så att han skulle kunna ha Anton några timmar. Men SKIT fick jag för det i slutändan ändå...

Påminn mig om att jag aldrig mer ska anpassa mig efter honom?!

Näe, nu blir det påklädning av skrutt sedan ska vi smita förbi en granne med en parfym som Mamma fixat åt henne. :)

Jag hade tänkt fixa Antons rum idag... :(
Köra skräp till tippen.
Bära ner saker i källaren.
flytta ut databordet och se till så hans säng kom in dit...
Nu blir det inget av med det. Kan ju inte springa som en dåre i trapphuset när Anton är hemma. Eller ner i källaren...

Jaja, får väl bli en annan gång...

6 kommentarer:

Lisa B sa...

Tråkigt att det ska vara så vännen.... :(

Hoppas att han ändrar på sig och förstår hur viktigt det är att ha kontakt med sitt barn från början. Det är ju inte Antons fel att ni två inte fungerade ihop så han borde inte komma i kläm.

Det måste ju han också förstå kan man ju tycka...

Kram från London-Lisa

Erika sa...

JA jätte tråkigt...

Känns ju inte som att ha träffat sitt barn typ 10ggr på snart 8 månader är att "vara med från början". Så jag förstår vad du menar. Han har redan missat en VÄSENTLIGT stor del av Antons liv allra redan.

Tyvärr så kommer ju varken han eller jag överens ALLS nå mer. Så det lär ju inte förbättras. Och så länge han kommer med massa undanflykter för att inte träffa Anton så lär jag ju aldrig kunna respektera eller komma överens med honom.

BAH! Jag e int bitter! ^^

STOR KRAM! :)

Linda&Isak sa...

Påminner om att du aldrig mer ska anpassa dig efter honom!!
Vilken skit han är. Men ränderna går tyvärr aldrig ur en zebra, hjärtat........

KRAM! Älskar dig!

Erika sa...

Tack för påminnelsen finaste gumman!
ÄLskar dig med! KRAAAM

Agnes sa...

Hittade din blogg genom en annan :)

Blir så leden när jag läser sånt här! Synd att pappan inte verkar fatta att det är hans son som är viktigast och inte relationen mellan er två! Förstår att du blir arg och ledsen, samtidigt vill man ju försöka upprätthålla en relation så att barnet nångång i livet kan få en normal relation till sin förälder (om nu föräldern är öppen för det).

Sen vill jag bara säga att jag beundrar dig! Du är ensam mamma och gör ALLT själv, du är värd mer cred än du ger dig själv!! Hade blivit tokig om jag var ensam mamma :)

Erika sa...

Agnes: ja jag vill ju gärna att dom SKA ha en relation. Men det är svårt när vi inte kommer överens. Antons pappa är ju arbetslös dessutom, så tid att träffa honom finns ju.

Tack! :) Det har såklart varit jobbigt ibland (efter förlossning med snitt tex!) och ÄR ff jobbigt då och då. Men vi knogar vidare! Att jag sen fått en EXTREMT snäll och glad kille underlättar dessutom! :)

Nu har jag ju även Ronny i mitt liv med så helt ensam är jag inte mer. :)