Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 08, 2011

Framsteg!

Idag tänkte jag lägga skrutten på magen. Då blev det så att han ställde sig på knä! 2ggr! Det var första gångerna som han medvetet gjorde det! Ojoj! Nu ska vi bara vänta tills han kan ta sig upp på knä själv! ^^

Och hans 2:A tand då? Joråsåatte - Den är snart framme! Den är nog precis i sprickningsstadiet! Väntar på att få känna den vassa lilla riskorns-kanten!

Dom senaste 2 veckorna har jag försökt att inte ha honom i gåstolen alltför mkt! Visst, han tycker om det. MEN, jag vill gärna att han blir lite mer rörlig på golvet! Framste framsteg! Var sak har sin tid som man säger. :)

Nu återgå till innemys! Det är ju fettisdagen idag så Semla har såklart införskaffats! ^^

Imorgon ska vi fira älsklings Ronny som fyller gubbe på Torsdag! Skojskoj!!! ^^

Inga kommentarer: