Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 22, 2010

Små korta filmer

Just ja! Jag skapade en youtube sida för några dagar sedan, så att Antons Mormor och Farmor ska kunna se lite av Antons framsteg när dom inte är på hemmaplan. (farbror och faster med såklart om dom vill kika :)

Eller ja, mamma min har ju inte hemmaplan här, men ni fattar vad jag menar.... En gång Fagerstabo ALLTID Fagerstabo. xD

Här är den! Min youtube sida!

KRAM på er! :) <3 Nu natta vidare!

2 kommentarer:

LP sa...

Har precis kikat lite på Youtube! Oj, oj, OJ vad han växer och står i, sötungen! Vad tiden går fort, egentligen, det är knappt man hinner med. Pussa liten från mig! Kram

Erika sa...

Ja han växer så det knakar min lilla sötnos!

Det ska jag göra! kramkraam!