Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 07, 2010

Lill skrutten!

Jag glömde ju säga att han är 4v idag! Lilla killen då!

Vad fort det har gått! Älskade liten börjar "bli stor"! ;)

Igår vid den här tiden så var jag nog ff sängliggandes. Bedövningen hade nog släppt och benen kunde lyftas. :)

Älskade skrutten....... <3 <3 <3 <3 Inte många timmar gammal här inte. Mamma följde med honom upp till 69:an under tiden som jag låg på "uppvaket". dom ville väl hålla koll på hans lungor så att fostervattnet kommit ut. Mitt Vackraste!

4 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Lille Snutt-Anton!!:d

Erika sa...

Sötast!

Linda sa...

Sötnosen..!
Måste träffa honom snart. Jobbandet lugnar snart ner sig, så snart ska han få träffa tant Linda. ;)
Kramar till er!

Erika sa...

Linda: ja det tycker jag verkligen! :)
Säg till om du känner dig ensammen ngn dag. jag e "ledig" vet du. :) *krama om*