Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 24, 2010

Simba

Har nu fått ett nytt hem på prov. Mr Z och Ms A hämtade honom igår!
Det ska bli spännande och se om han funkar ihop med deras lilla Shira!

Vi skulle väl ge dom en vecka ungefär. Får se hur det går! Jag håller tummarna för att det ska funka. Z o A är några av FÅ människor som jag kan tänka mig att lämna honom till!


Nu ska jag iaf slappa framför tvn! en riktig slapp dag tror jag minsann! Kanske får för mig att baka ngt!

Skrutten hade en jobbig kväll igår. Tror han hade ont i magen stackars liten.
Eller så är d min mjölk som börjar sina. :(

Men det var rätt så skönt att han somade som han brukar o sov nästan 5h i sträck. Sedan matning och byta blöja, sedan slockade han igen! Det kändes riktigt oki!
Men jag tror jag måste börja lägga mig samtidigt som honom på kvällarna, så att jag får sova ut ordentligt jag med.... Inte så kul o lägga sig 21 kanske, men måste man så är d så! ^^

Nu tvn som sagt! Ta hand om er!

Just ja!!! i lördags träffade jag två mkt goda vänner från Örebro! JAg har SAKNAT dom!!! det är 3 år sedan jag träffade dom senast... Det är SJUKT vad lång tid det har gått.
Dom dök iaf upp en snabb sväng med sin lille Gustav (stavar han så? :) som bara är några månader äldre än Anton!

Måste försöka träffa dom snart igen! Kanske få med er på en bebis träff?? =)

2 kommentarer:

Maria sa...

kram gumman! helt klart ska vi ses snart igen :) och du hade stavat rätt ;)

Erika sa...

bra bra bra! KRAM