Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 21, 2010

Pust

Precis kommit hem från en promenad ner på byn. 1h tog det ungefär inkl handling!

Det regnade lite på vägen ner. Det var lite drygt. Men som tur var fick jag uppehåll på hemvägen! :)

Nu sitter jag o väntar på Antons farbror och Far som ska komma hit och hälsa på. :)

Senare ska jag ut till Vad och grilla med gänget. Det ska bli Myyys!
Lite settlers och Gin Rummy tror jag det blir med minsann! :)

Tänker inte skriva nå mer nu.
Men ta och kolla upp Stone Sours nya låtar som jag har i ett tidigare inlägg! Dom är GREAT!

PUSS!

Inga kommentarer: