Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 01, 2010

Fin besök!

Äntligen så har Anton fått träffa sin Faster E!

Anton fick nämligen fin besök av henne, Mr T och Farmor sin idag!
Det var mkt trevligt!

Min morbror med familj tittade upp en sväng dom med för att titta på lillskrutten!
Dom tog en "drive by" på vägen upp till Vikarbyn, där dom ska spendera en vecka hos min mor.

Jag funderar påatt åka upp över en dag jag med faktiskt.
Kan vara kul att åka ner till Rättvik för att kolla in Classic Car Week en dag. :)
Jag har aldrig varit på det nämligen!

Nåja, får se hur jag gör. Ska snacka ihop mig med morsan!

Bjuder på en bild på Världens sötaste Anton i pappsesn famn IGEN. :) Han trivs där!

4 kommentarer:

Agge sa...

Farmors gull! <3 Vi tyckte också det var trevligt. Ha det gott! Kramiz

Erika sa...

Vilken tur! :)
HA en superbra kväll! *kramkram*

Emma sa...

Tack för i söndags :)

Så kul att ÄNTLIGEN få se honom :)
och dig med igen :P

kramkram

Erika sa...

Tack själv! Vi längtar redan tills nästa gång!! :)

KRAAAAM