Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 03, 2010

Äntligen!

Nu är det utagerat och klart!
Blir inget faderskapstest. Skönt att slippa in med lill killen och ta blodprover på honom. :)

Idag ahr jag pratat med henne från familjerätten. Så nu är namn och vikt registrerat där.
Hon kommer att skicka hem kopior på faderskaps pappren nu när dom är färdiga.
Jag blev lite fundersam först när jag kom att tänka på att vi inte fått några kopior på dom, men nu förstår jag ju varför. Han var ju inte ens född när vi skrev under dom!
Då fanns det ju varken namn, personnr eller vikt på lillskrutten!

DOH Erika! :P

Men som sagt. Det är klart nu! Kan bara vänta på att få hem dom! Skönt!


Nu ska jag byta bajsblöja, sedan ta en sväng på toa. Mot kvällen blir det att åka ner till Rättvik och titta på Cruisingen!

Ha d gött alla! KRAAAAM på er!

Inga kommentarer: