Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 19, 2010

Dags för en updatering tror jag minsann!

Jag har blivit lite dålig på att updatera märker jag.
Det känns som att tiden inte riktigt räcker till!

Dom sidor som jag updaterar just nu är bdb och mitt youtube konto! Så att Antons Farmor och Mormor kan följa skruttens utveckling. ^^

Vad har hänt senaste veckan då?

Idag är skrutten 5v + 5dagar. SHIT vad fort det har gått! Han har blivit jättestadig i nacken, Han följer med blicken och är jätenyfiken ibland!

Det första leendet levererades till Anette (tyvärr, mammsen ville ju få det själv!!! ^^). Men igår fick jag det största leendet jag sett hitills av honom.

UNDERBARA bebis!


Jag har hunnit vallona med Louise och barnen.
Jag har haft besök av mia och Jack!
Den här bilden är snodd från Mia. (säg till om du inte vill att jag snor dina bilder! ^^)


Varit på promenader! Haft hembesök till Mia tillsammans med Malin. Där våra små skruttar har fått "leka" tillsammans!

Snodd av Mia!

Arvid, Anton och Jack!

Jag har varit en tur till Västerås, hälsat på Hanna och Joel! *MYS*
Samt en tur till Vås för att handla musikmobil till skruttens säng och lite smått och gott på IKEA. Plus att vi passade på att slänga i oss köttebullar me potatis(mos)!

Jag har hunnit med 2st Aloe Vera partyn med. Det första var hos Emma, det andra hos Marie V. Jätte trevligt båda ggrna. Anton uppförde sig rätt så bra. ;) Lite små knöligt ibland!

Jag har hunnit få besök av Farmfor, Farfar och Farbror med. Dom två sistnämnda har varit hit 2ggr! Nu längtar kotten efter sin Farmor! :)

På Fredag kommer skruttens mormor och min kära mor ner till byn. Ska bli skönt att få träffa henne lite med. Det var ju ett tag sedan nu!

Igår fick Anton besök av sin pappa, dom hade det så mysigt i soffan. :)
Skrutten! :


Skrutten o med pappa sin:


Åter till skrutten. Han tuttar o tuttar. Det finns knappt tillräckligt med mjölk åt honom ibland. Igår fick han 90ml ersättning så att han skulle bli ordentligt mätt. (utöver tutte dvs) Det räckte nog precis!


Idag blir d slappt. Har inte mkt för mig mer än o ta hand om lillen!

Nu får d räcka med updatering för ett tag. ;) återkommer väl om en vecka igen. ^^

4 kommentarer:

Agge sa...

farmor är så tacksam för alla bilder och längtar så att träffa er igen.Kram

Erika sa...

Vi längtar efter att få träffa dig med! *kramas*
Tror det blir en updatering på youtube imorgon! :) KRAM

Linda s sa...

hej erikis! :)
vad rund mr t har blivit...var det han som var gravid tro!

Erika sa...

På ett sätt så var ju faktiskt han också gravid. man är ju två om att göra barn ;)