Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 29, 2010

Lördag = 7veckors firande

Jag sabbade babysyddet igår... Bilbarnstolen för er som inte vet vad babyskydd är.

Det var bara ut på blocket och leta ett nytt!
Gissa om jag hade tur!!! 10min innan jag bestämde mig för att köpa ett nytt så hade det kommit ut en Akta Graco stol INKL bas för 500:- snacka om bra pris! Jag var direkt på luren, fick tag i dom och gasade iväg till borlänge ca 1½ timme efter samtalet! ^^
Så nu har skrutt fått en 7veckors present. Låt det INTE bli en vana! ;)

Hade besök av Mr T och M igår. Det var riktigt trevligt faktiskt....


Inatt fick jag ett mail som bekräftar saker som jag inte tycker om... Det är INGEN som tvingar dig/er att umgås med mig och Anton... Vi klarar oss så bra själva om det skulle vara så.... Men det skulle ju vara väldigt tråkigt om han inte fick lära känna dig/er....

Fortsätter det där skitsnacket kommer jag dock inte vilja träffas mer...... Finns ingen anledning känns det som...

Nåja! Nu är det söndag med allt vad det innebär!  typ SLAPP!!! :P
ha d gött alla!

Inga kommentarer: