Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 11, 2010

4v + 4dagar

Vikt: 5120
Längd: Minne Guldfisk!


Updatering om längden kommer sen. Missade att ta med mig hans bok till BVC idag. :(

I vilket fall som helst. Han följer sin kurva jätte fint! han har gått upp 255g denna vecka. Det e finemang! Han är en stor kille som hon på BVC säger. :)

Vi är nyligen hemkomna från Louise och Adam. Dom har bjudit på mat. Ramadan inleddes idag så dom ville bjuda på lite gott efter solnedgång! Jättemysigt var det! Goooood mat!

Nu ska jag slänga mig i sängen en stund. Men kommer nog inte att få sova länge. Skrutten har sovit 2½h nu, så han vaknar väl och vill äta snart!

Natti!

Inga kommentarer: