Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 28, 2009

Tråkig Tisdag

Har plockat lite i byrån i hallen... Jag är typ EXPERT på att samla på mig massa SKIT!

Nu är det snart ordning i lådan dock. skönt... Då lär jag bara rensa UPPE PÅ byrån, då jag samlat all skit DÄR... *morr*

Nåja, det går nog rätt fort bara jag kommer igång..

Måste ner på bokhandeln och köpa MASSOR med Plastfickor, så jag får någon ordning på alla mina papper som jag sorterade häromdagen! Ska även köpa en Hålslagare tror jag. Kan vara riktigt bra att ha.

Ska bli SÅ skönt att få lite ordning!

Ska nog smita ner nu faktiskt. Försöka få i mig nå mat i magen med.
Inte ätit något än idag... dumt.

Helt apropå ingenting så var jag totaltslut i skallen och kroppen igår kväll..
Jag gick o la mig tidigt. Somnade redan vid 23! Det är ovanligt när det gäller MOI!
Gissa om jag sov länge.... mmmm..... sov till 11! Utan att vakna till en enda gång!
Tror jag behöver det just nu. Lite för lite som händer och för mkt i huvudet! dålig kombination!

Nåja, ner på byn kanske...

Inga kommentarer: