Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 29, 2009

Onsdag

Fix på stan med Mr GitZ. Sedan fika med tjejjorna på Vallonen (som alltid är Mr GitZ inräknad där ;)

Köpt Dop present till Stefani. *Check* :P Köpt en Försenad 1 Års Present till David! *Check*

Varit hos GitZ o varit mini hitler igen.. Umgåtts lite med Marie och Emma. Var iväg o käkade.
Varit hos Louise på Tupperware Party. Niceigt!

Kom hem och gick ut på 65min promenix. Så nu är det väl duschen som gäller skulle jag tro. Jajje! :P

Har inte så mkt mer att skriva.

Vill umgås med folk, samtidigt som jag inte har ngn lust att sitta o prata alls...

Umgås utan o prata är det ultimata. :P

Duscha nu då. Bara en snabb lyssning på Silverstein - The Sand Will Turn to Glass! Asbra låt! :)

ASBRA GRUPP!

2 kommentarer:

Katja sa...

Efter en timme hade jag gått 6600steg, kollade inte på klockan när jag kom hem men ca en och en halvtimme gick jag, lite mer kanske.

Erika sa...

Nice nice. :) då kanske min stämde då. hoppas de. :P