Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 27, 2009

.....

Har haft en lång helg och en lång måndag!

orkar inte dra upp allt, men just dagen var skitrolig! (iofs alla dagar förutom sjukdom :)

Blev Gröna Lund Med Emma och några till. :) hur skojs som helst. åkte halv 9 imorse o kom hem runt 8 på kvällen. Åkt massa karusell!!! :P

Har det lite jobbigt just nu... Fortfarande supertäppt, men det är nog inte det jobbigaste.

Känner behov av att umgås med folk hela tiden för att inte börja grubbla. Det är jobbigt.
Vill få en riktigt "städ kick" men den infinner sig inte... Börjar tröttna på att bo... överhuvudtaget!
Får ingen ordning känns det som!

nåja... ska inte dalta mer med det nu...

Sitta o tjöta lite med GitZ på msn. Sedan blir det sängen för mig tror jag...

BTW. har updaterat min pixbox lite. http://seduced.pixbox.se/
Kommer mer, men inte idag. Blir nog imorgon :) Måste hitta min Dig kamera först ;)

kram på er

Inga kommentarer: