Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 18, 2009

sego som tusan

Skule åkt till Vås med Ida o gänget idag. Men bangade gjorde jag.

Låg i min säng och hade ont i halsen istället... Får skylla mig själv när man sitter i drag i raggarbil... Jag klev inte ur sängen förrän kl 15. Då var jag vrålhungrig.

Drog till Maries snissar o mös med dom o Sessan en stund. Sedan drog jag upp till pappa o tänkte dra med honom på mat.. 2h senare kom vi iväg... bättre sent än aldrig.

Halsen bättre under dagen som alltid. Börjar bli sämre nu igen. typiskt. :P


Helt apropå ngt annat. Mormor har varit rejält sjuk. Tur hon kom in till sjukhuset "i tid" så att hon inte blev riktigt illa däran....
Nu är hon på bättringsvägen och hemkommen iaf. Jätte skönt!!!! Min Stålmormor!

Kvällen blir lugn nu iaf. inte ens sugen på godis. bli nog bara tv och vatten. :)
Höra med GitZ om han har ngn bra film o låna ut. Alla mina filmer ligger ju ute hos Ida :P

Oh Well. Nu till annat! =)

2 kommentarer:

emma sa...

hoppas ni hade skoj i säter iaf =) hoppas de går bra med mormor! hur blir de med sthlm resan? sugen på torsdag? puss o kram

Erika sa...

Ja det var riktigt roligt faktiskt! :)
Vi s väl måndag eller? Grönan alltså. Fixa ngn som kan köra :P