Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 29, 2009

Blörk!

Fick Magpajj av kaffe hos Marie nu på kvällen... CePe mage.... *morra*

Hade en trevlig gårdagskväll. Med Besök hos GitZ och sedan Marie! YÄY!
Satt o gluttade på små snissarna mest hela tiden hos Marie. Dom är Sååå söta!
Ska slänga upp ngn bild när tillfälle ges. :)

Imorgon/Idag ska jag vara på Vallonen och fika med "tjejerna". Men först ska jag vara smakråd åt Mr GitZ! Får se hur man pallar med att inte sova ngt då.... blörk igen....

Nåja, nu ska jag försöka få något litet i magen. Får se om det hjälper ngt. *hoppas*

Inga kommentarer: