Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 22, 2009

sjuk

jajjemen... Jag blev förkyld under första veckan på min semester.... drygt...

Så nu är jag sjuskriven istället.... jooobbigt...

Ska försöka handla lite mat o sådant sedan lägga mig i soffan igen. precis som jag gjort dom senaste dagarna den här veckan. :)

Får se om jag kan få låna lite film av Mr GitZ...


Hade tänkt kika på Harry Potter, men det lär ju inte hända.... suck...

Nu kika lite film. kram på er.

3 kommentarer:

Linda sa...

Krya på dig, gumman. Nu törs jag inte hälsa på, tyvärr.... :( KRAM

Gitso sa...

Klart det ska bli potter! o film har du fått låna. krya på dig!

Erika sa...

Linda: Men lilla gummsan. det e oki. Jag sulle aldrig låta dig hälsa på heller när jag är dålig :)
Men när jag har frisknat till då jäklar! *krama om*

GitZ: Jajje!! Du e banne mig räddaren i Nöörden! :P du ska bara veta hur tacksam jag är... hade blivit jobbigt o gå igenom samma gamla filmer som jag har hemma om o om igen! Jag siktar på frisk på söndag!!!