Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 02, 2009

En kort updatering.

Metaltown var skiiitbra! lite dååligt att det inte fanns skydd för solen någonstans bara!
Jag ärsönderbränd, det har börjat dyka upp blåsor på titsen. Bläää... ;P

Vi fick med oss Mr GitZ till Göteborg med! var jätte roligt faktiskt! kul att han hängde med!

Vi bodde hos Sara ute i Lindome. Det ligger 15min söder om centrum med tåg. Skitsmidigt! Perfekt läge! dom bodde i ett gammalt hus som ligger mitt i ett nybyggt Funkis område! Gööör mysigt. ;)

Jag såg såklart flera av mina favoriter på Metaltown!
Dead By April, Disturbed, All that Remains (SUVERÄNA), Volbeat, Slipknot (hell yeah!), och ett gäng fler!

När vi åkte hem blev det 20mils omväg till Arvika! Men det gick riktigt bra att köra iaf. :)

Sedan jag kommit hem har jag umgåtts en del med Mr T, Pappsen och varit ut till bror min som hyr ett hus ute i Tolvsbo. Det är jätte mysigt där ute! =) Busat lite med David och klappat på lille Stefani. Söta lill flickan! Ska lägga ut bild på henne sen! Finns ingen sötare liten bäbis flicka än hon just nu! :P

Ikväll blir det grilla med pappa! Mums! sedan försöka smita iväg o bada! =)
Imorgon blir d förmodligen bada med Mr T. najs! Lördag har jag inget planerat än! Kanske Vås och Powermeet! Någon som är sugen på o åka dit?! =)

Tänkte bara säga att jag ff inte har ngn dator..... Hoppas på o få det fixat snart!

Drygt som tusan o vara utan! Jag som är beroende av att ha koll på mina internetbanker! :P

nåja, nu återgå till umgänge med pappa! Ska åka ut till Daniel o dricka kaffe!

CIAO!

Inga kommentarer: