Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 17, 2009

Sista natten avklarad!

Nu är det duscha och sova som gäller! Blev medbjuden på Cruising i natt! Till Säter!
Ska bli såå roligt!

Nu gäller det bara att hitta vilka kläder jag ska ha på mig!

Snyggt och halvt opraktiskt eller mkt bekvämt och praktiskt?

Jag är inte helt emot lite utmaning med opraktiska kläder som mina nya snygga stövlar med massa klack. (självklart med en överdel och underdel till i övrigt... till exempel ----> Snygga svarta shorts med leggings till och en skön topp kanske?)
Jag ska ju ändå åka bil lixom. Mestadels av tiden... ;P

Eller rätt och slätt jeans, sneakers och en skön tröja. ;P

Utmaning eller Go Safe?! ;P vad tycker ni där ute? =)

Som sagt, Duscha o sova. Upp 12 tror jag o hinna med Maries snissar och Bolaget! :P

2 kommentarer:

anna sa...

Utmaning!! Höga klacka FTW!! =D

Erika sa...

Lätt att jag hade! ;P