Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 24, 2009

dumdidum

Fick hem min nya dator idag! Jippie! Nu skall den bara plockas ihop!
Tur att jag har vänner som kan sådant! :)

Har legat i min soffa o tittat på film hela veckan hitills... Med små avstickare till affären...
Börjar bli rastlös. Men är tyvärr sjuk ff så jag får helt enkelt stå ut.

Vet eg inte vad jag sa skriva... det händer inte så mkt här just nu.

Förhoppningsvis är jag frisk tills Måndag för då är Gröna lund inplanerat!
Apropå det så ska jag slå en signal till Emma. mhmm... :P

Hoppas alla har det bra! KRAM

2 kommentarer:

Emma sa...

håller alla tummar o tår på att du ska bli frisk gumman! kan höra av mig imorn, ska på bröllop o dop idag. hoppas hoppas hoppas du är frisk till måndag!! kraamis

Erika sa...

Aight! No problemos! :P
Men dock så glömde jag ringa dig... *seg skalle jag e*