Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 16, 2009

så trött...

Både i kropp och själ. Behöver ngt uppiggande tror jag...

Har gjort ngt som jag säkert kommer ångra tusen ggr om. Men som jag även kommer känna att "fan va rätt jag gjorde".
Jag askyr sådana saker eg... mixed emotions är dålig skit!

mhmmm... dålig skit verkligen!

Lite bra skit då? Tjaaa, Gudmor till världens sötaste lilla tjej ska jag vara.
Stefani är nog ett av dom sötaste spädbarnen i den här regionen av sverige. :)
Det känns jätte roligt och bra att dom frågade mig. *stolt faster* :P

Annan bra skit? tjaaa... vet inte faktiskt... Finns säkert massor som jag har planerat att göra men som jag glömt bort för tillfället...

Har nattens gärningar för färskt i minnet....
Jag hoppas dom tankarna lägger sig och för fram MKT bra skit istället!

Oh well... sova sig lite. Gosa på kissar....

Men först SOVA!

Inga kommentarer: