Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 15, 2009

Låne dator

Japps. Det stämmer. Lånar Maries dator medans hon är borta i Umeå. :)

Har väl inte hänt jätte mkt sedan sist. Jobbar o sliter typ. Har mina nätter nu, sedan 2 veckors ledighet. SKÖNT!

Mått lite halvkasst senaste tiden. huvudvärk, trött, lite hostig. Tror att jag är lite stressad... Hoppas det släpper snart!

Denna helg blir lugn, men alla helger sen framöver komma vara fullbokade.. 2 dop, 1 bröllop och förhoppnings vis en sväng till Gröna Lund.

Det enda jag ska göra nu i helgen är att åka till Vås med Ida och Ylva-Li. Shoppa på New Yorker hoppas jag. :)

Försöka träffa Mr T en sväng i helgen. Kan behövas. Inte träffats på snart 2 veckor faktiskt.. (rekord) ;P
Däremot så träffade jag bror hans helgen som var. hehee och hans kompis Micke. ;P
Dom var här i typ 10 min el ngt. :P

Nä, nu blir det lite vila, sedan JOBBA! bläääää....

Hoppas alla har det gött!

kram på er.

Inga kommentarer: