Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 26, 2009

Update.

Fika x2 på vallonen. Först blev det "lunch" sedan tog vi en sväng i lite affärer.
Erfer affärerna (och sko köp! Ett par DC för 500:-! :) Svängde vi in på cafét igen. Drack dock bara thé då. Kände inte för ngt annat!

Efter det så körde jag Marie till sjukan och väntade tills hon var kvar, gick rätt fort faktiskt för o vara Fagersta!! :)

Till slut drog jag till Konsum och köpte hem kex, ost, vindruvor och massa annat gott till sådant! åkte hem och bänkade mig framför tv:n. Har sett Dogma hitills, nu tittar jag på nya fast and the furious filmen! :) Ikväll hoppas jag på Män som hatar kvinnor! om GitZ sett klart den dvs. :)

Hoppas alla har det bra! Det här har varit min slapp dag! Nu ska jag bara se om ajg kan få fram katterna så jag kan mysa lite med dem med. :)

KRAM på er!

Inga kommentarer: