Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 29, 2009

Gårdagen

Igår blev det gymmet med flikkorna och Jakob. Körde biceps och triceps. (behöver jag nämna att jag knappt kan lyfta saker idag? ;) Det var asskönt!

Efter diverse duschar möttes vi upp på Vallonen för lite lunch! Nice :P

Jag drog vidare till Daniel och Nissen. Väl där så mår lille Stefani inte så bra så jag fick skjutsa dom till Barnakuten i Vås. Som tur var så var det inga "större" fel på henne. Men skönt för Nissen o Daniel att kollat upp de tiaf. Nu kan dom sova lugnare. :)

Som planerat sedan typ i Juli Blev det Dead By April igår kväll.
Vi drog mot eskilstuna vid 21 tiden! Dom gick på 24.

dom motsvarade förväntingarna som vanligt igår kväll...

Seriöst nu... DEN FUCKING JÄVLA BÄSTA KONSERT SOM JAG SETT MED DOM!!!!

Ursäkta svordomarna, jag är bara LITE uppspelt!

Ett stort tack till tjejerna som gjorde det hela extra roligt!!! :)

Fan Marie att du inte kunde följa med! Synd med natthelgen :(

Hemkommen 03.20 i morse. Satte mig här en stund och slöade lite!

Slocknade sedan direkt när jag la huvudet på kudden!
Nu sitter jag hemma och har headbanging skallebank i nacken. hehe Det är det VÄRT!
Däremot inte bakis nu. slutade iofs dricka vid 24.

Nu ska jag försöka återgå till ngt mer nyttigt.... Som att tex sitta i soffan o äta kex. :P

Inga kommentarer: