Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 31, 2009

Gjort ett försök

Att få tag i någon som kan hjälpa mig.... Fagersta Hälsan hänvisade mig till sjukhuset iom att dom tror att det kan behöva bli en utredning...

Ringde Familjeläkarna.... Blev satt i kö..... efter 10min hade jag avancerat 2 platser...
Jag lägger på luren och somnar....

Får försöka ringa dom imorgon istället....

Orkar inte med att bli förkyld igen.... och igen... och igen..... Det är 6-7e gången på mindre än ett år som jag är på väg att blï dålig.

Jag hoppas att det verkligen INTE bryter ut.... suck....

Är verkligen så trött i kroppen över den här skiten........

Orkar inte mer. Blää...

Jaja, som sagt. Ringa Fam.Läkarna imorgon o hoppas på att det inte är lika mkt kö...

Inga kommentarer: