Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 24, 2009

Äntligen helg!

Nu är jag långledig! Nästa måndag kl 06 börjar mina fm pass igen! Känns skönt att det är första dagen av frihet nu. :)

Inatt sov jag 13½ timme.. fatta!!!! Det är hur mkt som helst. Men var helt slut efter jobbet igår! Efter lunchen blev det ingen mer rast förrän vi skulle gå hem. Det känns i fötterna!

Fick iaf bort en massa svart från golvet. Det kändes bra. Men kommer ju bli likadant snart igen tyvärr...

Idag blev det "frukost" på vallonen med Ida, en kopp thé och en kärleksmums. :) Sedan bar det av o hämtas upp GitZ och sedan upp till Marie där vi drack lite kaffe o snackade. Åt en skräp lunch tillsammans nere på La Stella! Riktigt mysig dag!

Nu sitter jag hemma. Har vilat en stund + duschat. ska dra mig upp till Louise m familj en sväng och umgås lite! ska bli nice! Träffar henne alldeles för sällan.

Imorgon bitti blir det förmodligen gymmet. Någon som ska med?

Imorgon kl 14 är det snack med banken! *spännande och otäckt* Får se om jag blir tvungen o sälja bil härket eller inte... Jag tänker göra det om jag måste!

Imorgon om en vecka och några timmar händer ngt annat... får se hur det löser sig!

BTW! In Flames spelar i sthlm i december! VILL VILL VILL!
Gissa förband? KILLSWITCH ENGAGE!! Hell YEAAH! More will be added tyckte jag minnsan att det stod så jag hoppas på nå mer härligheter!
Måste kika biljett pris ikväll så jag vet om det funkar för mig! :)

Plus att Scar Symmetry spelar i sthlm i November. Mr T:s bror J vill ha med mig på den, så jag överväger STARKT att dra med. Var tydligen han, M och den andra J som skulle åka! NICE! Får höra med Mr T om han också ska åka med. Visar sig!

Nåja, dra mig till Louise var det! KRAM på er!

Inga kommentarer: