Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 25, 2009

Banken

Idag är det bankbesök som gäller. Snacka vuxenpoäng. ;P

Får se hur det går. I värsta fall så säljer jag bort min bil. Finns något jag vill ha mer än bilen och gör allt för att det ska bli så just nu.
Bilar finns det gott om. Jag kan alltid köpa en ny längre fram. :)
Kan nöja mig med en gammal härk så länge. ;) (inte FÖR gammal dock!!!)

Min mage är toknervös... Jag med... Blää. Tycker inte om att träffa bank folk!
Nåja, det ska nog gå bra!

Håll tummen för att det ska gå bra för mig!! :)

Jag e inställd på det värsta dock! :/

Kram på er!

3 kommentarer:

Emma sa...

Jag tänkte på dig för nån dag sen btw. Och på vad sjukt det är att jag inte ens vet hur du ser ut "live". :P

Hoppas bankbesöket gick bra:)

Erika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Erika sa...

Ja, lite faktiskt. Men det är ju inte så konstigt eg, blev ju aldrig riktigt tillfälle för det. :)

Jag känner mig hedrad som fick uppta dina tankar för en stund. :P

Men ser du en kort rund tjej med långt svart hår o glasögon på stan så KAN det vara jag. hehe. ;P

Eller gasar en svart volvo förbi dig med bokstäverna sua i reg nr så e det jag. :P (förhoppningsvis. Sitter det en karl i framsätet så kan vi ju räkna ut att det är någon annan ;)

Får se hur bankbesöket gick. Tycker inte om det där med aukoriteter (hur stavas det?) som ska bestämma om jag får eller inte får vissa saker! ;P

Men jag hoppas på husköp!

OMG
vuxen poängen flockas runt mig... :)