Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 20, 2009

Drygvecka

Som det står så har jag drygvecka nu. Efter passet ikväll så har jag gått halvtid. dvs 32h dvs 32more to go! :)

Igår blev det fika på vallonen med flickorna. Var riktigt trevligt, hann småprata lite o så.
Jag var tvungen o dra efter 1h50min dock eftersom jag skulle med Emma och Frida o ta två varv runt Eskiln. Det var skönt som tusan. Kände mig aningen piggare på jobbet igår.

Efter jobbet gasade jag iväg hem till Marie, där jag fick lite toast o umgicks med henne och Maria. Satt och kikade på dom små buskatterna med. :) jätte söta! Klägg blev hög av osten från min toast misstänker vi.... ;P

Ska försöka dra mig till Eskiln och ta en promenad innan jobbet idag med! Riktigt skönt faktiskt.
Får se om jag kommer så långt. Nu blir det vila en timme! KRAM

Inga kommentarer: