Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 26, 2009

En riktigt bra dag!

vaknade halv 10. Gick runt som en zombie med magpaj hemma till 12. Passade på att betala bort massa räkningar! Så nu har man hyra betald för en månad till! :P nåväl kl 12 gjorde jag mig i ordning för ett besök hos banken!

Det besöket gick väl som förväntat. Jag hoppas det går igenom dock! men sätter inte förhoppningarna för högt!

Efter det lunchade jag i min ensamhet på charlies, kyckling i currysås och ris. Massa god sallad och Ananas till! YBER MUMSIGT! :)

Tog en tur och tankade upp svarta faran. Gasade över till Norberg o fikade med Emma och Nicko! Kaffe e gott!

Emma kom på den briljanta idén att vi skulle åka på bio! Sagt o gjort några timmar senare satt vi i Avesta o kikade på Linje 123 kapad! Den var helt oki! (moffade ostbågar o godis! ;)

När jag väl kom hem drog jag med mig ett hemmabio system som jag sålde bort. Fick jag lite mer pengar att betala bort annat med. ;)

Sedan hem och invänta det tråkigaste av allt... En förbenat dryg nackspärr som varit på ingång hela dagen!
Har jag otur är den värre imorgon. Som tur är har jg Mr R som kan hjälpa mig. Han sa att han kunde knåda lite om d blev värre.... Får väl se mot lunch imorgon då!

Nu ska jag iaf försöka sova IGEN....

hoppas alla har det bra..

Inga kommentarer: