Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 04, 2009

Måndage över

Jobbet har börjat. Mjukstart kan man säga. Nya målningen trasig så vi kund einte köra igång den. Fanns inget i kort målning och dopparna så det blev en dag med mkt småplock och städande.

Efter jobbe tåkte jag ut till Daniel och Nissen. Umgicks med dom, käkade lite mat, busade med David och gosade lite på Stefani är hon vaknade. :) Var trevligt! Var där några timmar!

På hemvägen svängde jag inom Sörbo o sa hej till Ida och gänget där ute. mkt trevligt!
Efter det åkte vi till Vad och spelade ngn omgång av Mario Kart. ROLIGT! :P

Sedan kom jag hem. Dyngtrött. Stupade i säng... somnade...


BLEV VÄCKT TYP 20 GGR!!! Så nu sitter jag här... kl är 00.31 och jag ska up 05... kul...

INTE....

Ajaaa. men det blir nog bra...

På Fredag ska jag få mitt hår klippt. Är han duktig ska han nog få klippa mig igen sen!

Får se! :)

nu försöka sova igen iaf. KRAM på er!

Inga kommentarer: